منتدى عـــــــ Rody ــــــــــالم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

التسامح ما بين المحبين

3 مشترك

التسامح ما بين المحبين Empty التسامح ما بين المحبين

مُساهمة من طرف hamody210 الجمعة 17 أغسطس 2007 - 16:14

هاى يا جماعة ازيكوا عاملين اية واية اخباركوا ورجععتلكوا وموضوع جديد يعنى موضوع مهم وبيختلف من شخص لاخر وهو التسامح مابين المحبين وبتختلف من شخص لاااخر يعنى انة مممكن يسامح ولة لا وعلى حسب الطرف الاخر يعنى ممممكن يكون الطرف دة كدب اوخان اوضحك على الطرف التانى او مصحلوش بحاجة يعنى من بداية علاقتهم المفروض يعنى كان يقولها للطرف التانى والصح انة يعنى المفروض يكون صريح مع الطرف الاخر فية كل حاجة وميحولش يتجمل ويكون على طبيعتة يعنى من راى غير كدة بتختلف طبعا يعنى على حسب الغلطة اللى عملها الطرف الاخر بتختلف طبعا ازا كانت كدبة او خيانة وفية ناس بتقدر تسامح وفية ناس مبتقدر ش تكمل بالزات لو حاجة كبيرة زى خيانة كبيرة او كدبة كبيرة فى حيات الشخص دة كان المفروض يعنى يقولها من الاول بس طبعا يعنى بيرجع للشخص التانى ازا كان هيقدر يسامح ول مش هيقدر يسامح علشان لو هيقدر يسامح فية ناس مممكن تسامح مرة وفية ناس بتسامح مرة واتنين وتلاتة وعشرة وبتختلف مشن شخص لشخص على حسب كل تفكير كل واحد وعلى حسب بردة الخطاء اللى ارتكبة الطرف الاخر بس يعنى فا نا راى يعنى انا عن نفسى انا لو بحب اوى بجد ومش هقدر استغنى عن الطرف التانى وحب صادق بجد انا هسامح مرة واتنين وتلاتة عن نفس مع انى هكون مجروح وراى ان الواحد يسامح ويصفى قلبة عشلان الحب دة من اجمل الحاجات بجد والانسان عايش اصلا بالحب يعنى فا دة راى يا ريا ياجماعة تشاركونى الراى وفينك يا سجى قطعتى ومبقتيش تشاركى خالص يا سجى وياريت يا رضوى تشاركى معايا وجومى وميرسى يا اسلام على متابعتاك ليا وقلوب حائرة وبقيت اعضاء المنتدى يا جماعة اوك اشوفكوا فى موضوع جديدlol!

hamody210

التسامح ما بين المحبين Empty رد: التسامح ما بين المحبين

مُساهمة من طرف Admin السبت 18 أغسطس 2007 - 0:19

يا سيدى مشاركتنا كلنا ليك
بس سعات الموضوع يشد قوى لدرجة انك ممكن تنسى تعلق علية و دى بتحصلنا كثير
ما تزعلش قوى كدة
و بجد انا بحب اسلوبك جدا فى اضافتك للمواضيع فى المنتدى Surprised lol!
Admin
Admin
Admin

انثى
البلد : Egypt

https://rodystar.yoo7.com

التسامح ما بين المحبين Empty رد: التسامح ما بين المحبين

مُساهمة من طرف سجى الأحد 26 أغسطس 2007 - 15:26

كده برضه Sad خلاص حقك علي انا اصلا بحب مواضيعك موووووووووت والله بس انا مبدخلش كتير على المنتدى على شان شوية ظروووف بس خلاص وعد من يوم ورايح ي قمر ولا ظرووف لا حاجه حتمنعني ارد على مواضيعك

وعلى فكره الإنساان بدون حب زي الحاجه الي من دون حياااااااااه والله مررررر اوي غنك تعيش من دون حب وإسألوني انا

شكرا يا قمر على موضوعك والله جامد مووووت وحلووو اووي إنو الطرفين يكونو مساامحين لو كانو يحبو بعض بجد اصلا الحب الحقيقي بيبان بالمواقف الصعبه Smile

شكرا يا عسووووول
سجى
سجى
مشرف
مشرف

انثى

- مواضيع مماثلة